tiistai 24. elokuuta 2010

Jotain hienooki välillä! :)

Tästä mä tykkäsin! :) paljon. Mun mielestä nää on kivat! Vihdoinki jotain sain väännettyä, mistä sit pidänki! Alle leimasin Konadilla keltaista ristikkoa ja tein keltaiset tipit. Kekkasin taas kerran laittaa tuon Konad  kukkakuvion mustalla, ja sen keskelle hileen. Samalla katsoin, että onpas rumat reunat mun tipeillä, joten hileitä laitoin siihenkin reunaan! ;D no sithän se musta vähä levis ku laitoin päällyslakkaa, mut ei haittaa! Ei se maailmaa kaada, onneks.

Nää on jo otettu pois ja nyt mulla on sellaset kirkkaan punaset kynnet joihin leimasin Konadilla leopardikuvioo mustalla. Ne on mun mielestä melkoisen tylsät, mutten jaksa tehdä niihin mitää enää lisäks, koska aattelin tehdä jo uuden manikyyrin jahka kerkeän. Laitan kyllä kuvan niistä kunhan oon saanu otettua sen kuvan. Sisko nappas kameran nii en saa otettuu kuvia nyt just. :D

1 kommentti:

  1. Ihania kynsiä <3 Hei voisiks tehä jonku postauksen mis esittelisit jonkun lakkauksen joka sopii lyhyille kynsille ja on helppo tehä :) Miten muuten saat kyntes pysyyn hyväkuntoisina ja pitkinä? :D

    VastaaPoista