perjantai 26. maaliskuuta 2010

Haha, tästä tuliki vähä sekablogi.. sorry ! ;D

täs tän hetkinen, tai siis jo kynsistä pois menevä manikyyri ! :D en oo löytäny vaan aikaa täs päivittää blogia ku oltiin eka tiistaina musaryhmän kaa jossai kirkkokonsertissa Haitin hyväks ja nyt toissapäivänä oltiin parin ryhmän kans kattomas Sofi Oksasen jtn Puhdistus -näytelmää, oli meinaa varmaan jotenki liian taiteellinen juttu meinaa meni hiukkasen yli mun ymmärryksen ! :D mut otin sentään kuvan kynsista just ku olin maniikyrin tehny ! wuhuu, pienet sille.

täpliä, pilkkuja miten vaan. tälläset aikas perusjutut.. eka yritin vääntää jtn ruusuja mut hyi meni pieleen ja sit ei ollu enää aikaa vääntää mitään eksoottista.. mut tänään ku meen äitelle yöks niin mäpäs leikin konadilla kait.. tai joka tapauksessa LAKKAAN KYNNET ! :)) pist ! mulla on ideat finito, joten jos joku vois keksii jtn hienoo nii kommentilla jättäis ideansa? hehe. katotaan osaanko toteuttaa. niin palataanpas nyt tähän manikyyriin.. alla on sellasta valkosta lakkaa, joka ei oo niin peittävää kuten näkyy, sitä on yks kerros.. siihen päälle tein kynnen kärkeen mustia pilkkuja ja sit sain jotenki idean noista hopeista "hile" jutuista et laitan niitä, enkä muunvärisiä pikkuja.. mun mielestä nää on kivat ja välillä on mukava ku ei oo niin yksityiskohtasia manikyyrejä, eikös? :D


öhöm. tää on joku vanha kuva ku pelleilin jtn ja kaveri kyseli mun tatuoinnista :D eli tää on varmaan joku yhtäaikaa tatuointiherutus ku kynsiherutus? sit aattelin hehkuttaa tatuointia tännekkin ! :D hah. tatuoinnin sain seiskalla, eli öö joku 3v. sitten.. hui ku siitäki on aikaa ! aluks se oli vaan vitsi et ois hieno tollanen tähti tohon ja olin piirtäny sen mustekynällä siihen.. sit yks nimeltämainitsematon tuttu teki tatuointeja ja sit äite anto mulle luvan et saan tatuoinnin ja sit se vaan tehtiin tohon :D sellai nopeesti harkittu juttu, mut kuitenki sen verran harkittu et aattelee kaikki työnsaantiin ym vaikuttavat jutut.. ku joka paikassa ei tatuointeja hyväksytä ja ne pitäs saada peittoon jne. saahan ton jotenki peitettyä :'D ja nuo kynnet on taas ollu tollaset yksinkertasen tylsät, vino ranskalainen manikyyri ruskealla ja se on rajattu hopealla nail art lakalla.

kiitos kun taas jaksoit vaivautua lukemaan mun turhanpäiväisiä löpinöitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti