lauantai 12. syyskuuta 2009

Leopardi täpliä.

Tälläset tällä hetkellä. Anteeksi suttuisuus, harjottelen vasta :D oikee käsi on tota viel suttusempi ku vasemalla on nii kamalan vaikee väkertää, mut nojaa, tykkään näistä silti tooosi paljon :D nyt täytyy rajottaa ku lakatki rupee loppumaan mun kokeilujen takia.. hehe ;D

Ja hyi noita mun kynsinauhoja :o just mä ne hoidin mut ne on nyt jo tollaset : D no täytyy sit ku nää ottaa pois joskus nii sit täytyy pitää ilmanki välil ja hoitaa noi kynsinauhat kunnollakunnolla. ( :

6 kommenttia:

  1. uuh noi on aikas jännät!Kivat! tahtoo samanlaiset!! :D

    VastaaPoista
  2. Oi nam. Muutan teille ni saat sit lakkaa mun kynsii kaikki päivät :'DD tai sit mä kaappaan sut meille. IHANAT <3

    VastaaPoista
  3. haahha ;D noi on iha suttuset, ens kerral ku leikkii leopargia nii täytyy olla huolellisempi ;D

    VastaaPoista
  4. Vauu. Noi edellisetki on tosi hienoi. (: Pitäis varmaan joskus kokeilla. <:

    VastaaPoista
  5. joo hei kannattaa ! ei oo edes hankalaa tehdä :) mielikuvitusta kehiin vaa.

    VastaaPoista
  6. Nää sun kynnet on ihania! (:

    VastaaPoista